خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

تقدیم به تو

این شعر رو تقدیم میکنم به داداشم که الان ازم خیلی دوره

ولی خیلی دوستش دارم 

به تو تقدیم میکنم تمام احساسات درونم را

که مشتاقانه تو را طلب می کنند

به تو تقدیم می کنم لحظه لحظه های دلتنگی ام

را که به وسعت تمام روزهای است که با تو سر کردم

وبر تو تقدیم میکنم عشق را که در تپشهای قلبم

و در اشتیاق چشمان همیشه منتظرم یافتم

این ارزشمند ترین هدیه من به توست

گوشه ای از قلبت پناهش ده

وبا خورشید مهربانی ات نگهبانش باش

همیشه در خاطرم خواهی ماند ...

همیشه عزیزم.........

نظرات 6 + ارسال نظر
ASGHAR دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.love-30.blogfa.com

<!-- WeblogTools.Ir -->
<SCRIPT language=javascript>
function noRightClick() {
if (event.button==2) {
alert('! هنوز نیومده میخوای چیکار کنی شیطون بلا')
}
}
document.onmousedown=noRightClick
</SCRIPT>
<P align=center> <A href="http://weblogtools.ir/" target=_blank>بهترین سایت
خدمات دهی به وبلاگ نویسان</A></P>

<!-- WeblogTools.Ir -->

رسول شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

امید وارم عزیزت زودی برگرده ویه شعر عاشقانه ی شاد بهش هدیه بدی

دوستدارت دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

وقتی خوندم دلم گرفت پری من پری شبهای دلتنگی من دوست دارم آبجی گلم بخند

ASGHAR دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://LOVE-30.BLOGFA.COM

سلام به پری جونه خودم نمیدونم چرا ولی وقتی وبت باز شد دلم گرفت میشه یه کم نوشته وعکس و... امیدوار کننده بذاری .؟ خیلییییییییی دوست دارم همیشه به یادتم I LOVE YOU

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

پری خودم سلام یه کوجولو تغییر بده باشه خب دلم میگیره چیکا کنم دوست دارم.

ASGHAR دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

همیشه به یادتم. یه کوچولو تغییر بده خب خب خب خب خب خب خب خب خب خب...............بایییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد