خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

سلامی دوباره

سلام بر دوستای خوبم دلم براتون خیلی تنگ شده بود وااای خدا از کی من اینجا نیومدم  

زندگی بهم مجال نمیداد بیام اینجا براتون بنویسم اخه سرم حسابی شلوغ بود وقتی نوشته های قبلی مو میخونم خندم میگیره اون موقع چقدر بچه بودمتو این مدت که اینجا نمی اومدم 

خیلی فکر کردم اخرش به این نتیجه رسیدم که ادم خودش باعث میشه که احساس تنهایی کنه عشق فقط بخشی از زندگیه نه همه ی زندگی پس نیازی نیست که به خاطر عشق از کل زندگیت بگذری  اگه خودت سرتو بندازی پایین و به خدا بسپاری خدا یکی رو جلوت درمیاره که میدونی تا اخر عمرت باهاشی و چنین عشقیه که پایدارتره این بار اومدم اینجا کمی خونه تکونی کنم با روحیه ای مضاعف و با دلی سرزنده اخی چقدر احساس ارامش میکنم حس راحتی بدون دغدغه فکر کسی دیگه دوستان شما هم تا دیر نشده غم و غصه رو کنار بذارید شاد باشید که زندگی زودگذره بعدا تا چشم باز کنید میبینید عمرتون اینجوری با غم و غصه گذشته اون موقع است که میگن خیلی ضرر کردی راستی دلم خیلی برای بروبچ دانشگاه تنگ شده امروز درست 1ماهه که فارغ التحصیل شدم ولی باز هر شروع یه پایانی داره خوبه که دانشگاه همیشه پایانی خوش داره به قول دوستم مفتی مفتی لیسانس گرفتیم